חדרים נקיים – קלין פלואו בע”מ

טלפון: 074-7945353‬‏

הקמת חדר נקי – המדריך השלם

CLEAN FLOW עם כל מה שצריך לדעת על הקמת חדרים נקיים מ-א’ עד ת’.

מדריך להקמת חדר נקי, כל מה שרציתם לדעת - קלין פלואו

תחום החדרים הנקיים צובר תאוצה בשנים האחרונות בקצב מואץ, זאת במקביל להתפתחות ענפי הפארמה, רפואה, אלקטרוניקה וביולוגיה הזקוקים למרחבים ייעודיים אשר ישמשו כמעבדות, מפעלים או מכוני מחקר לייצור חומרים מיוחדים ותרופות.

חשוב להבהיר כי על מנת להפוך חדר לנקי, קיים צורך לעמוד במספר פרמטרים מוגדרים, הכוללים בין היתר: רמת ניקיון וסטריליות גבוהה הנמדדת בהתאם למספר החלקיקים לפי כל מטר מעוקב של אוויר, יחד עם טמפרטורה מבוקרת (לרוב סביב 20 מעלות) ורמת לחות הנעה בין 45-55 אחוזים.

במילים אחרות, חדר נקי הוא חלל סגור ומבוקר המשמש תעשיות שונות לטובת ייצור מוצרים או פריטים בתנאים מוקפדים, תוך שמירה על סביבה סטרילית לחלוטין.

הקמת חדר נקי – איך זה עובד?

בנייה ותכנון של חדרים נקיים דורשים מלאכת מחשבת ועבודת הכנה יסודית על ידי צוות מיומן, זאת על מנת לעמוד בתנאי השטח והרגולציה הקפדניים.

בעת עבודות ההקמה חשוב להימנע מביצוע פעולות המייצרות חלקיקי אבק, כדוגמת ליטוש או קידוח. יש לקחת בחשבון גם את העובדה שבני אדם מטבעם נחשבים ”לגורמים מזהמים”, שכן אנחנו מטבענו מייצרים חיידקים ופטריות. מסיבה זו בטרם הכניסה למרחב הנקי, יש להיכנס עם לבוש וציוד מיוחד המותאם לעבודה בחדר נקי.

דגש נוסף בעת הקמת החדר הנקי כוללת שימוש במשטחים חלקים בשילוב מערכות בקרת אקלים שביכולתן לבצע סינון אוויר תוך שליטה ברמת הטמפרטורה והלחות בחדר בכל רגע נתון.

עמידה חסרת פשרות בכל אחד מהקריטריונים שציינו תבטיח חדר נקי העומד בכל התקנים הדרושים, ותאפשר לכם להיות רגועים כי הנכם פועלים במרחב ייעודי המותאם.

אנחנו ב-CLEAN FLOW, חברה המתמחה בהקמת חדרים נקיים עבור שלל סקטורים, נדאג לנצל את כל הניסיון והידע שצברנו בתחום במרוצת השנים, על מנת להתאים כל חלל או מרחב לחדר נקי בסטנדרטים הגבוהים ביותר. 

נשמח לעמוד לשירותכם תוך מתן דגש על מקצועיות, התאמת מרכיבי החדר הנקי על פי צורך בשילוב מחיר אטרקטיבי במיוחד.

בקרו בקטלוג מוצרים חדר נקי | צפו בפרויקטים חדרים נקיים

דילוג לתוכן