חדרים נקיים – קלין פלואו בע”מ

טלפון: 074-7945353‬‏

קירות לחדרים נקיים

הקמה של חדרים נקיים הוא תהליך מוקפד המחייב עמידה בקריטריונים ברורים אשר הינם מהותיים לטובת שמירה על בריאותם של השוהים בו.
אחד האלמנטים החשובים ביותר עליהם יש לשים דגש בעת הקמה של חדרים שכאלו הוא יצירה של מרחב אחיד וסטרילי, כזה שאינו פולט חלקיקים ומבטיח עמידה ברורה בדרישות ובתקנים המחמירים ביותר, המשתנים בהתאם לצרכי התעשייה הרלוונטית.

יצוין כי החדר הנקי דורש גימור בסטנדרטים הגבוהים ביותר (הקפדה על דפוסי זרימת האוויר ושמירה על רמת חלקיקים נאותה) כאשר יש לבנות אותו באמצעות קירות ותקרות אטומים המונעים כניסה של אוויר מן החוץ בשילוב עם גימור פנימי חלק שהינו נוח לתחזוקה שוטפת ולניקיון.

קראו גם על בדיקת חדרים נקיים

פרויקט חדר מבוקר אוויר, ייעוץ תכנון וביצע בתחום תרביות צמחים - קלין פלואו
קירות לחדרים נקיים

עוד חשוב להכיר כי הקירות בחדרים נקיים מחויבים להיצבע בצבעי אפוקסי הדוחים כל היווצרות של מזיקים עליהם, בעוד שעל הקירות הפנימיים יש להוסיף קירות מתכת או פלסטיק קשיח לטובת העלאת רמת הסטריליות שבתוכו.

קירות לחדרים נקיים: מה חשוב לדעת

יש להקפיד בעת הקמת החדרים הנקיים כי המגע בין הקירות לרצפה ייעשה על ידי יצירת קשתית (רולקה), כך שניתן יהיה לנקות גם בפינות החדר ובחריצים בהם עלולים להצטבר חיידקים או מזהמים אחרים. כמו כן, על הקירות להיות אחידים ללא בליטות או שקעים, כך שניתן יהיה להתאים אותם גם עבור חדרים נקיים בעלי מכשור חשמלי ”רגיש”.

אלטרנטיבה אחרת הנהוגה לעיתים היא שימוש בקירות גבס הצבועים בגוון אחד, או לחילופין מעטיפות Hpl ואלומיניום. אלו נחשבים לחומרים זולים יותר המפחיתים את עלות ההקמה, אך באותה נשימה אינם נופלים באיכותם מקירות מודולאריים אחרים המורכבים מפלדה צבועה או פורמייקה עבה.

חברת ”קלין פלואו” המתמחה בתכנון והקמה של חדרים נקיים, מבססת את מעמדה מזה שנים כמובילה בתחומה ומשרתת נאמנה מגוון רחב של לקוחות מכלל הסקטורים במשק. צוות החברה המעורה בתחום לפני ולפנים אמון על כל הליך הקמת החדרים הנקיים מ-א’ עד ת’, לרבות ידע נרחב בהתקנת קירות לחדרים נקיים, יחד עם אלמנטים אחרים, כמו אבזור החדר והתאמתו לתקנים הנדרשים.

דילוג לתוכן