חדרים נקיים – קלין פלואו בע”מ

טלפון: 074-7945353‬‏

ריצוף PVC לחדר נקי

ריצוף PVC נחשב שלא בכדי לאופציה מועדפת בעת הקמה של חדרים נקיים ובהתאמה למגוון ענפי התעשייה במשק, לרבות אלקטרוניקה, רפואה ופרמצבטיקה, מעבדות, מפעלים ועוד.
היתרון המשמעותי הגלום בו מקורו בעובדה כי ניתן לרצף אותו כשכבה אחת ללא חריצים על גבי המשטח הקיים, עובדה המונעת אפשרות של הצטברות מזיקים או חיידקים מכל סוג שהוא.

הליך ההתקנה עצמו נעשה באמצעות אריחים או יריעות PVC אשר מודבקים לרצפה ומולחמים יחד עד ליצירת שכבה אטומה וחלקה בעלת מראה אחיד. יתרה מזאת, כאשר הרצפה מורכבת מ-PVC היא הופכת לאנטי-סטטית ומוארקת בעזרת פסי נחושת.

ריצוף PVC – מאפיינים בולטים

ה-PVC הינו חומר בעל תכונות טבעיות המתבטאות בחוזקה ועמידות לאורך שנים ארוכות, לצד היותו גמיש ואלסטי. שילוב זה הופך אותו למבוקש במיוחד ובשכיחות שהולכת וגוברת בחללים ומרחבים מכל הסוגים, לרבות חדרים נקיים.

ריצוף PVC לחדר נקי, ריצוף פי וי סי לפי תקן - קלין פלואו
ריצוף PVC לחדר נקי

מדובר למעשה בקיצור של מרכיב חומר פולימרי מסוג פוליווניל כלוריד שייצורו המסחרי החל בראשית המאה הקודמת, המציג בנוסף יתרונות בולטים כגון: אטימות מלאה מפני מים, עובדה שהופכת אותו לייעודי גם עבור חדרים רטובים, כדוגמת בתי מלאכה, מחסנים ומעבדות.
גם הליך ההתקנה של ה-PVC הינו קצר בהשוואה לחומרים אחרים ומסתיים בממוצע תוך מספר שעות בודדות.

מאפיינים בולטים נוספים לריצוף PVC כוללים: 

עבודת תחזוקה וניקוי נוחה, היותו ייעודי גם עבור חדרים בעלי מכשור חשמלי רגיש (בשל היותה אנטי-סטטית) וכלה במגוון רחב של עיצובים בצבעים וגוונים שונים המוסיפים לחלל מראה ויזואלי המושך את העין.
גם ברמת המחיר ודאי תשמחו לגלות כי שימוש ב-PVC לטובת ריצוף הינו עסקה משתלמת למדי (טווח המחירים נע בין 130-80 ש”ח למ”ר), בהתאם לאופן העבודה ואיכות החומר כמובן.
חשוב להקפיד על התקנה יסודית של ריצוף PVC לחדרים נקיים, שכן היא חייבת להיעשות על ידי בעלי מקצוע מנוסים המעורים בעבודה בסוג חדרים ספציפיים שכאלו.

חברת ”קלין פלואו” המתמחה בתכנון והקמה של חדרים נקיים משתמשת בתדירות גבוהה בריצוף PVC עבור לקוחות מכל הסקטורים במשק, תוך הקפדה על עבודה מקצועית ובאיכות ללא פשרות.

דילוג לתוכן